visitants

divendres, 28 de juny del 2013

Si jo fos bruixa o bruixot


SI JO FOS  BRUIXA O BRUIXOT  FARIA……..

 

Zoila.- ajudaria als a que no tenguessin por de les bruixes, seria una bruixa bona.

Aina Ballester.-faria encanteris bons.

Lucas.- m’agradaria tenir molta de barba.

Miriam.- m’encantaria poder volar.

Lídia.-m’encantaria tenir una granera màgica.

Álvaro.-seria un bruixot bo, per ajudar als nins a volar.

Marc.- ensenyaria a fer encanteris de bruixots.

Rafel.- ajudaria a no tenir por.

Lluc.-tenir una bolla màgica, per fer contents als nins i saber tot el què passa.

Aina Ballester.-tenir ses ungles llargues com sa meva padrina.

Cristian.- poder volar.

Marta.- volar amb sa granera.

Gemma.-tenir el nas gros per poder ensumar més.

Toni.-tenir el cabells llargs i blancs.

Llorenç.-tenir un capell i m’ho posaria.

Maria.-ajudaria sempre als nins.

 

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada